نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

سرویس چیلر

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنند و برای خنک شدن از چیلرهای ساختمان استفاده می کنند تا از سرمای آن لذت ببرند ولی ما باید توجه داشته باشیم که هر نوع از چیلر بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن چیلر آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد تعمیرات چیلر  در مقایسه با سرویس چیلر  بسیار پر هزینه خواهد بود.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه فدک تهویه ارائه ی سرویس های نگهداری و تعمیر چیلر با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز،تهران و توابع خواهیم بود .

 

 



:: برچسب‌ها: سرویس چیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه

در اجرا ، راه اندازی و نصب سردخانه باید ابتدا نیاز سنجی‌های اولیه صورت بپذیرد. در سردخانه نیاز به یک اتاق نگهبانی، محلی برای تخلیه بار یا بارگیری محصولات و سوله‌هایی جهت نگه داری محصولات منجمد است. سقف و دیوارهای محوطه سردخانه که جهت نگه داری مواد غذایی از آن استفاده می‌شود باید به طور کامل عایق بندی شده باشند. این عایق بندی امکان تبادل هوای محیط بیرون با درون سردخانه را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. حال اگر هنگام راه اندازی و نصب سردخانه کلیه اصول و شرایط لازم جهت اجرای سردخانه رعایت نشود می تواند ضرر بسیار بزرگی به مشتری وارد شود.

به همین علت بهتر است که ما همیشه به شما توصیه می کنیم که کار اجرا ، راه اندازی سردخانه و نصب سردخانه را به متخصص و تکنسین آن بسپارید تا کلیه شرایط و قوانین به صورت صحیح هنگام انجام کار رعایت و اجرا شود تا بعدها هنگام استفاده از سردخانه به مشکلات و تعمیرات متداول روبرو نشویم.

 

http://fadaktahvieh.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/



:: برچسب‌ها: نصب سردخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

شاید با شنیدن نام سردخانه در کنار سایر وسایل سرمایشی یا گرمایشی اندکی تعجب کنید! زیرا ار سردخانه ها برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی استفاده می شود

اما اهمیت این وسایل سرمایشی نسبت به سایر وسایل نام برده شده بیشتر است؛ زیرا با وجود طراحی ویژه‌ای که دارد از گازهای مبرد و اجزای خنک کننده بسیار قوی استفاده می‌کند تا بتواند برودت هوای مورد نیاز در یک سردخانه را تأمین کند.

حال تصور کنید چند ساعت سردخانه به دلایل نامعلومی از کار بیفتد و دیگر قابل استفاده نباشد! مواد غذایی موجود در سردخانه تا زمان مراجعه تعمیرکاران و عیب یابی و تعمیر سردخانه به طور کامل فاسد می‌شوند؛ زیرا با توجه به پیچیده‌تر بودن طراحی این سیستم سرمایشی فرآیند عیب یابی و تعمیر آن زمان برتر خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تعمیر سردخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

مسلماً با پیشرفت در تمام عرصه‌های زندگی سیستم های حرارتی و برودتی از این قاعده جدا نبوده و هر روزه در حال پیشرفت و به‌روز شدن است شاید امروزه با اطمینان بتوان سیستم های حرارتی و برودتی نظیر کولر گازی ، داکت اسپیلت ، سپیلت ، چیلر و مینی چیلرها ، سردخانه ، پکیج گرمایشی و موتورخانه و فن کویل ها عضو جدانشدنی از هر زندگی هستند که در صورت نبودن این وسایل روال زندگی ما مختل شده یا شاید امکان پذیر نباشد.

پس  حتماً شما هم در هنگام استفاده از این وسایل با مشکل روبرو شده‌اید و نیاز به کمک پیداکرده‌اید مانند اینکه:

1-      کولر گازی شما باد گرم میزند و یا اینکه مقدار پرتاب باد آن نسبت به کم شده است و یا اینکه از پنل کولر گازیتان اب سرریز کند و به یک تعمیرکار برای تعمیر کولر گازی نیاز دارید.

2 – کمپرسور چیلر صدای زیادی می دهد و یا اینکه کمپرسور چیلر کار نمیکند و اینکه سیستم سرمای کمی تولید می کند و نیاز فوری به یک دنبال یک سرویسکار برای تعمیر چیلر تان هستید.

کمپرسور داکت اسپیلت روشن نمیشود و یا اینکه روشن میشود اما سرمای مطلوبی ندارد و یا اینکه در جلوی پنل داکت اسپیلت یخ زده است و با یک تکنسین برای انجام سرویس و تعمیر داکت اسپلیت تماس گرفته اید.

به اندازه ای امروزه سردخانه ها از اهمیت بسیار بسیار بالایی در نگهداری مواد غذایی دارند که کوچک ترین عیب در سردخانه می تواند باعث ایجاد خسارات اقتصاد بسیار سنگینی به کشور و یا حتی خود فرد بزند . در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک تعمیرکار سردخانه برای سرویس و تعمیر سردخانه می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند

چطور از اسان ترین و کم هزینه ترین راه ممکن لوازم سیستم های حرارتی و برودتی  را تعیمر کنیم

با توجه به بالا بودن هزینه های تعمیر و نگهداری از این لوازم مطمئناً اگر شما از این وسایل به درستی استفاده کنید عمر مفید این لوازم افزایش یافته و مدت زمان بیشتری شما را از تعمیر بی‌نیاز خواهد کرد  ولی اگر شما از بهترین برند موجود در بازارهم استفاده کنید به دلیل اینکه هر وسیله ای از قطعات مصرفی تشکیل شده است بالاخره نیاز به تعمیر و سرویس پیدا خواهد کرد.

اما ممکن است این اتفاق د رزمانی رخ بدهد که شما هیچ گونه دسترسی به تعمیرکار یا تعمیرگاه نداشته باشید یا آنکه انجام این کار از نظر هزینه برای شما قابل پرداخت نباشد و شاید از نظر فنی باکمی کمک گرفتن از کسی بتوانید خودتان مشکل را حل کنید به همین دلیل ما در وب‌سایت فدک تهویه که یک وب‌سایت آموزشی و تعمیرگاهی چیلر ، کولر گازی ، داکت اسپیلت ، سردخانه ، پکیج گرمایشی  است تمام این موارد را فراهم آورده‌ایم تا اگر به آموزش یا مشاوره نیاز دارید یا تعمیرکار برای تعمیر لوازم خود احتیاج دارید به آن دسترسی داشته باشید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 | نظرات ()